Selfie to rodzaj fotografii autoportretowej, zazwyczaj wykonywanej z trzymanego w ręku lub na kijku do selfie aparatu cyfrowego, kamery lub telefonu komórkowego. Zazwyczaj siłą rzeczy (jak zresztą sugeruje nazwa) na zdjęciu jest sam robiący zdjęcie, ewentualnie jego odbicie w lustrze. Coca Cola wpadła jednak na niecodzienny pomysł jak odświeżyć ten popularny trend. Możemy bowiem zrobić sobie zdjęcie… butelką napoju.
No, nie do końca samą butelką. Istnieje jednak do niej specjalna, innowacyjna nakładka. Wymyślił ją izraelski oddział Coca-Coli, specjalnie na potrzeby kampani outdorowej pod nazwą Coca-Cola Summer Love, która jest największym tego typu projektem w tym kraju. Trzeba przyznać, że jest to rozwiązanie innowacyjne, niespotykane, a przy tym z pewnością znajdzie chętnych do użytkowania- co przecież jest najważniejsze.
A jak dokładnie działa ten marketingowy wynalazek? Butelka, a właściwie to, co znajduje się na jej końcu, na bieżąco monitoruje kąt nachylenia i kiedy wyniesie on 70°, to automatycznie robi zdjęcie osobie, która akurat pije napój. Każdy może też później udostępnić swoją fotkę na Snapchacie, Instagramie i Facebooku. W ten sposób marka ma szansę dotrzeć do naprawdę sporej grupy odbiorców.
Czy następnym krokiem jest wymyślenie mini aparatów, które będziemy mogli przypiąć do dowolnego urządzenia, tak by mieć możliwość zrobienia sobie jeszcze bardziej oryginalnego zdjęcia bez niczyjej pomocy? Czas pokaże!
Dodaj komentarz