Czasami zdarza się, że do na naszą linię pomocy technicznej dzwoni Klient, który zakupił wzmacniacz sygnału, który skarży się, że mimo środków zaradczych dalej notuje problemy z sygnałem internetowym. Może być kilka powodów dla których to się dzieje, jednak wraz z naszymi konsultantami zawsze znajdujemy źródło problemu i sprzęt działa poprawnie dając mocny sygnał. Omówmy te, które występują najczęściej.
W pierwszej kolejności należy upewnić się, że nasze urządzenie jest kompatybilne z tymi które już posiadamy. Zawsze upewnijmy się, że dany wzmacniacz sygnału Signaflex, będzie bezproblemowo pracował z routerem lub modemem którego używamy. Kolejnym krokiem jest także – to powinniśmy zrobić nawet przed decyzją o zakupie: sprawdzić czy router/modem który posiadamy przeznaczony jest do takiego transferu danych jaki oczekujemy uzyskać. Może okazać, się że nigdy nie będzie nam dane osiągnąć prędkości 120mB pracując na sprzęcie który posiadamy, bo obsługuje on maksymalną przepustowość 100 mB. To oczywiście hipotetyczna sytuacja, a swój problem musimy rozpatrzyć indywidualnie. Często spotykaną pomyłką jest także dobranie niewłaściwych konektorów, które pasują na pierwszy rzut oka. Kiedy jednak wszystko nie przylega do siebie w stu procentach, sygnał nie może przepływać optymalnie i następują straty. Zawsze sprawdzajmy połączenia urządzeń, tak by w razie czego zmienić konektor dołączony do zestawu lub dołożyć odpowiednią przejściówkę. Pamiętajmy, że wszystkie parametry techniczne wzmacniaczy Signaflex znajdują się każdorazowo w specyfikacji, w tabelce, na stronie produktu. Zawsze służymy również pomocą: na naszej stronie, przez telefon czy też na stronie portalu Facebook i zachęcamy Klientów do kontaktu.
Dodaj komentarz